Klientské centrum O2
Zákaznická linka O2 vám pomůže s vyřízením dotazů na platby, vyúčtování či reklamaci. Operátoři klientského centra mají dokonalý přehled o všech produktech O2 a doporučí vám to nejlepší z portfolia společnosti O2.
800 02 02 02 volba 4
Hlášení poruch a pomoc s nastavením mobilních telefonů, pevné linky, ADSL internetu nebo O2TV Zdarma
Informace o objednávce
800 33 00 61 Dotazy ke stavu právě probíhající objednávky či termínu realizace služby
V případech kontaktování konkurenční firmou s nabídkou levnějších služeb nejprve kontaktujte své klientské centrum O2. Máte velikou šanci získat služby stejných parametrů možná ještě výhodněji a nemusíte přecházet ke konkurenci. Zlevňování není takový problém.
O společnosti Telefónica Czech Republic, a.s
Telefónica Czech Republic patří mezi přední integrované telekomunikační operátory na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě.
Nabízí ucelenou nabídku hlasových a datových služeb, kdy mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.
Telefónica Czech Republic má zavedeny a certifikovány systémy řízení kvality (ISO 9001:2008), ochrany životního prostředí (ISO 14001:2004), bezpečnosti a zdraví při práci (ČSN OHSAS 18001:2007) a informační bezpečnosti (ISO 27001:2005). Společnost získala i řadu dalších ocenění, např. Recognised for Excellence udělené Evropskou nadací pro management kvality v roce 2006 nebo Podnik podporující zdraví udělené Ministerstvem zdravotnictví ČR v roce 2008.
V rámci mezinárodní skupiny Telefónica patří Telefónica Czech Republic ke skupině Telefónica Europe.