UPC klientské centrum - můžete ušetřit

Zlevňování svých služeb nedělá asi žádná společnost automaticky. Každá firma vyčkává ze zlevňováním až na popud zákazníků. Stejné je to v případě společnosti UPC. Každý, kdo využívá služby UPC nám dá za pravdu, že při každém vyúčtování lamentuje nad jeho výší a pokládá sám sobě otázky typu - neplatím moc, jsou služby opravdu na takové úrovni, neseženu stejnou službu někde levněji? 
Nejpohodlnějším řešením je kontaktovat klientské centrum UPC s rozhodnutím poskytované služby zrušit.

 

Jak docílit zlevnění služeb UPC

Při kontaktování klientského centra UPC na telefonních číslech +420 241 005 100 nebo +420 729 929 111 musíte hrát roli nespokojeného zákazníka, který platí nekřesťanské částky za služby UPC a momentálně má konkurenční nabídku na obdobné služby za nižší platby. Kdo se na takový telefonát necítí může poprosit nějakého nadaného známého nebo jiného člena rodiny. Zaměstnanec klientského centra UPC vás přepojí na oddělení péče o zákazníky, kde zajisté naleznete kompromis a zlevnění vašich stávajících služeb. Je smutné, že firmy nekontaktují své stávající zákazníky s nabídkou zlevňování svých služeb, které nabízejí nově příchozím zákazníkům. ( když ptáčka lapají..............)
 

Hodně štěstí